Saturday, January 26, 2013

Perlekehkan Nik Aziz ??

Sensitif bukan tajuk cmtu ? 

Apa perasaan anda jika Tok Guru Nik Aziz di perlekehkan dengan video-video bodoh ? 

OK ... tgk video youtube ni dulu sampai abes...  


Lihat minit 0.22  .. Adakah patut seorang anak melayu islam.. Islam ke ?  xtaw r apa agama dia.. Duduk atas tok guru cmtu.. Kalau ikutkan hati boleh berperang Malaysia ni kalau dua-dua pihak xguna akal.. Kalau kau tak suke Pembangkang pn ...kena ke buat video hina2 cmtu ? Ko kenal tak sapa Nik Aziz tu ? Kalau xkenal biar ak kenalkan kau.. dia hamba Allah yang berilmu dan beramal.. Dia Ulama.. boleh kau persendakan dengan ckp dia bukan Ulama tp Ulaaa makkk...  Nauzubulillah.. ikut hati aku nk je mencarut kt sini.. tp kalau kita layan org gile.. kita pun boleh gile.. tp gaya kau mcm pengacara maharajalawak maharadioera Ray dengan Haniff la hahaha.. mcm la.. 

ok tgk video ni plak..


Memang ak xsetuju.. orang2 bukan islam guna ayat suci dan cakap takbir tu.. tp itu kn isu dulu.. 
Diorg dah tegur..So tgk la dua dua video ni.. dan fikir2 la sendiri...




No comments:

Post a Comment